Thursday, June 4, 2009

play with chinese ink

hehehe
this time i'll show u guys my drawing
using Chinese Ink.. hehe

lamer la jgk aku wat benda nih..
maner xnyer, kene campur air..
kene budget air yg kitew celup tuh utk tentukan color die tuh..
silap ari bulan tertembus paper tuh.. (akibat terlalu banyak sgt air dicelub hehe)
sooo
korang jamu la mata yek.. aku gune artis2 yg bg aku cun jer hehe (agaknyer laaa~ hee)

ENJOY!
click pada gambar utk size yg lebih besau..



Beyonce!

Maya karin!


Shakira!

Jojo!

haa..dah tengok?.. haha sory la~
bukan aku nk katew apew.. dah tersangat lah jarangneyr aku pakai benda nih..
tuh skill macam sengal skit hee..
cukup2 makan jew leh laaa huhu

cya!




2 comments:

Unknown said...

KOOL... ADAKAH INI DRAWING ANDA???.. MEMANG KOOL SEKALI LAGI.. CUBA ACRYLIC LAK..

applesakura said...

hehehhe maceh Budak Kampung Online..hee
thankx for dropping by gak yek..hee
btw, sume nih memang totally fara lukis n conteng ponnn hee

Post a Comment

thankz droping ur commentz..erm as much as u want.. i love to read it! hee